poniedziałek, 20 lutego 2012

Czterdzieści sześć. - Zakończenie.


NASTĘPNY DZIEŃ
KATIE
Ubrałam się szybko w swoje dresy z myszką Miki i wskoczyłam pod koc, żeby jak co rano obejrzeć wiadomości. Włączyłam telewizor, już się zaczęły. Głos był przyciszony, ale na razie prezenterka nie mówiła o niczym ciekawym, więc nie podgłosiłam.  Nagle na ekranie pojawiło się zdjęcie chłopaków z One Direction, a z boku zdjęcie Louisa. Podgłosiłam natychmiast głos. Prezenterka zaczęła już mówić:
‘’ Wczoraj wieczorem do kliniki specjalistycznej przywieziono rannego członka zespołu One Direction. Louis Tomlinson trafił tam z ciężkimi urazami narządów wewnętrznych oraz rozległymi krwotokami. Z tego, co podaje nam policja chłopak został brutalnie pobity, a na koniec dźgnięty nożem przez jednego z antyfanów. W tej chwili Louis walczy o swoje życie. Według lekarzy szansę na przeżycie Louia są znikome. Świat wstrzymuje oddech, fanki duchowo walczą o przeżycie idola. ‘’ Przełączyłam na inną stację, żeby zobaczyć, czy gdzieś jeszcze mówią o Lou. ‘’Dokładnie 10 minut temu, brytyjski wokalista, Louis Tomlinson zmarł w Szpitalu Specjalistycznym w Nowym Jorku. Przyczyną zgonu był  krwotok wewnętrzny, którego lekarzom nie udało się zatamować oraz rozległe obrażenia zewnętrzne. Policja szuka sprawcy zbrodni. Świadków prosimy o kontakt pod numer policji. Sprzed szpitala mówiła dla państwa- Lilanne Holmes ‘’
Słuchałam  tych wiadomości i nie mogłam uwierzyć, ze to jest prawda. Jak on mógł narazić się na takie niebezpieczeństwo? I uwierzyć, ze ostatnie co mu powiedziałam to, to że jest pieprzonym tchórzem. Jakbym mogła cofnąć czas… Zaczęłam płakać, a kiedy przybiegła do mnie moja mama, nie wydusiłam z siebie nic oprócz tego, że Louis nie żyje. Postanowiłam zadzwonić do reszty chłopaków.

 I pomyśleć, że to był początek mojego nowego życia, bez Louisa, bez miłości.


7 LAT PÓŹNIEJ

Niall Horan – po rozpadzie One Direction próbował rozpocząć solową karierę, ale skończył w znanym amerykańskim zespole i gra na gitarze.

Aline Thunder – jest znaną i szanowaną dziennikarką w BBD NEWS. Ma kochającego męża i dwójkę dzieci. Nigdy nie wybaczyła sobie tego, ze próbowała zniszczyć życie Louisowi i Katie.

 Zayn Malik – po rozpadzie One Direction skończył studia pedagogiczne i pracuje z dziećmi niepełnosprawnymi. Udziela się charytatywnie i ma piękną zonę Natalie Spiker, z którą ma jedno dziecko – chłopczyka o imieniu Louis.

Naomi Bunt – po wyjeździe do Polski i po urodzeniu dziecka, rozpoczęła pracę jako kierowniczka w sklepie z odzieżą dziecięcą. Ciągle uczy się polskiego, córeczkę nazwała Katie.

Liam Payne – po rozpadzie One Direction skończył studia medyczne i jest znanym kardiologiem. Założył fundację pomagającą dzieciom z rakiem. Jest związany z Dominicą Evans, którą spotkał ponownie po dwóch latach na jednym z jej koncertów.

Austin Lauder – wyprowadził się do Włoch i tam mieszka razem ze swoim chłopakiem. Zaadoptowali dwójkę dzieci i razem je wychowują. Austin jest psychologiem.

Claudia Horrison – zerwała z Niallem, bo 3 latach związku. Związała się ze swoim przyjacielem – Patrckiem Lee.

Roxane Horrison – została oskarżona o morderstwo niejakiej Angel Moupin – niebieskowłosej psychofanki One Direction.

Michael Graham – podczas wyprawy dookoła świata oświadczył się swojej dziewczynie – Leili pod wieżą Eiffla. Są małżeństwem już drugi rok, a Leila jest szczęśliwą matka rocznych bliźniąt.

Natalie Spiker – żona Zayna Malika. Natalie skończyła studia prawnicze i jest znaną w całej Wielkiej Brytanii panią adwokat. Broniła  Roxane Horrison w sprawie morderstwa.
Ma dwuletniego synka – Louisa.

Dominica Evans – dziewczyna spełniła swoje marzenia o karierze solowej. Jest znaną piosenkarką,  od 5 lat jest związana z Liamem Payn’em.

Harry Styles – często odwiedza Roxane w więzieniu. Nadal bardzo ją kocha i wierzy, ze kiedyś im się uda żyć razem. Harry skończył studia pedagogiczne, ale nie pracuje w swoim zawodzie. Rozpoczął właśnie pracę nad swoim kolejnym solowym albumem.

Victoria Victim – przeprowadziła się do rodziców, do Włoch, po tym jak jej kuzynka – Dominica Evans – rozpoczęła karierę.

Alice Spiker – jest menadżerką zespołu amerykańskiego. Jest szczęśliwa w małżeństwie ze sławnym angielskim piłkarzem.

Patrick Lee – po zerwaniu ze swoją dziewczyną związał się z Claudią Horrison. Chłopak zdecydował się na karierę modela i teraz kłócą się o niego dwie znane sportowe firmy.

Katherina Graham – po śmierci Louisa zerwała wszystkie kontakty i razem ze swoją przyjaciółką – Gabriellą i jej chłopakiem Cristianem, wyjechali do Ameryk, aby spełniać swoje marzenia. Dziewczyna jest samotna odkąd Louis Tomlinson zmarł. Skończyła studia o kierunku marketing i zarządzanie.

Gabriella Tiger – szczęśliwa narzeczona Cristiana Coolena. Mieszkają razem z Katheriną w jednym domu w Los Angeles.

Cristian Coolen – skończył studia medyczne i jest biologiem technicznym. Gabrielli oświadczył się w 3 rocznicę śmierci Louisa.

Leila Augustyn – jej ojciec zmarł na skutek wycieńczenia serca. Jej matka zyję razem z babcią. Leila urodziła bliźniaki – Nialla i Jessicę. Pracuje jako weterynarz.





__________________________________
Martynaaaa;) specjalnie dla ciebie wszystko ogarnę (:
A więc zakańczam podróż z ta historią i zaczynam nową. W drugiej części będzie opisana historia Katie, Gabrielli i Crisa (: Mam nadzieję, że druga cześć spodoba wam się tak bardzo jak pierwsza (:

Zapraszam do czytania prologu !
www.directionstory-second-life.blogspot.com

XOXO Liv

8 komentarzy:

  1. O.O Louis umarł ;( Szkoda, że tak się to skończyło, ale dalej pozostane przy twoich postach, masz pomysł na siebie, niezmarnuj tego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu ryczałam , jak czytałam koniec. kurdę hahha najważniejsze , że Gab , Cris i Katie są razem i dalej będą przeżywać różne zmagania , które rzuci im los :) dziękuję , że piszesz :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże. Totalnie mnie wryło. Totalnie. Uwielbiałam to opowiadanie i skończyło się hmm... wspaniale. Tak. Pomimo tego, że Louis zmarł jakoś się wszystkim poukładało. Bardzo ci dziękuję za tą historię <3 [help-me-see] [beats-for-you]

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko nie Louis ;( ;( ;( ;( no ale co poradzić, cieszmy się chociaż że w rzeczywistości Louis żyje :D i dziękuję Ci bardzo za ogarnięcie wszystkiego dla mnie :) już teraz ogarniam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podążając w ślady wielu fanek One Direction postanowiłam założyć bloga z opowiadaniem, w którym chłopaki odgrywają niemalże główną rolę.
    Jest to historia opisująca losy trzech przyjaciółek, które w pewnym momencie, jak zapewne każdy się domyśla, spotykają na swojej drodze chłopaków z One Direction. Starałam się, by opowieść nie wyszła na zbyt banalną i przewidywalną, jedynek efekty mojej pracy będziesz musiała ocenić sama.
    Serdecznie zapraszam Cię na prolog mojej historii. Mam nadzieję, że skusisz się i do mnie zajrzysz: http://cry-to-me.blog.onet.pl/

    PS: Przepraszam za ten niewielki spam, mam nadzieję jednak, że zrozumiesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Popłakałam się na końcówce. Cudownie zakonczone. Szkoda że Louis zmarł:(

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebiste, no normalnie na sam koniec sie poplakalam , nie moglam sie powstrzymac takie po fajne

    OdpowiedzUsuń